Audizine - An Automotive Enthusiast Community

Results 1 to 18 of 18
    Veteran Member Three Rings
    AZ Member #
    101886

2021 Audi RS7 extended warranty. Platinum

Guest-only advertisement. Register or Log In now!
    Hi guys,

The time has come for me to extended the warranty on my low mileage 2021 RS7 with 16500 miles. I got $5600 for 72 months, 60k miles. I felt it was a little high but better than 9k for extra 3 years or 84 months. My dealer got 800 dollars off from 6,400. How is that pricing and what are the rest of you guys getting?

Veteran Member Four Rings JWebb_C7_Comp's Avatar
    AZ Member #
    412335
    My Garage
    Civic, A6, Q7

Quote Originally Posted by rexus300 View Post
    Hi guys,

The time has come for me to extended the warranty on my low mileage 2021 RS7 with 16500 miles. I got $5600 for 72 months, 60k miles. I felt it was a little high but better than 9k for extra 3 years or 84 months. My dealer got 800 dollars off from 6,400. How is that pricing and what are the rest of you guys getting?
    Ha, I was looking at the same issue today..

Haven’t made any calls yet. Not sure which companies to start with.

Sent from my iPhone using Audizine Forum

AZ Member #
    101886

Quote Originally Posted by JWebb_C7_Comp View Post
    Ha, I was looking at the same issue today..

Haven’t made any calls yet. Not sure which companies to start with.

Yeah same time! I did go ahead with the Audi Platinum 5600 for the 72 months 60k miles. Let me know what you got.

AZ Member #
    412335
    My Garage
    Civic, A6, Q7

Yeah same time! I did go ahead with the Audi Platinum 5600 for the 72 months 60k miles. Let me know what you got.
    Thanks for the comments here too! Is that lesser of 60K / 72 months from the end of AoA basic warranty OR the lesser of 60K miles / 72Months from "in-service" date.. In my case, that would cover roughly 26 months from today OR until I hit 60K, which would be HIHGLY unlikely. So, I'd really be looking at $5.6K for 26 months peace-of-mind.

AZ Member #
    101886

Quote Originally Posted by JWebb_C7_Comp View Post
    Thanks for the comments here too! Is that lesser of 60K / 72 months from the end of AoA basic warranty OR the lesser of 60K miles / 72Months from "in-service" date.. In my case, that would cover roughly 26 months from today OR until I hit 60K, which would be HIHGLY unlikely. So, I'd really be looking at $5.6K for 26 months peace-of-mind.
    It starts from the end of the factory warranty so I still got 2 months left on my original warranty and this one will start after that for 72 mo or 60k miles whichever comes first. You should be happy with the 5600 for the extra 2 years and 60k miles given the low mileage of your car like mines. Its Audi top platinum coverage which includes everything including the MMI, electronics, powertrain, engine, mechanics etc.

Active Member One Ring
    AZ Member #
    979790

I called a bunch of dealers shopping for mine a few months ago. Ended up going with Audi Rocklin on my 2021 with 6,500 miles. Chose the 100k option.

Audi Pure Protection.
    96 months or 80,000 miles $4625
    120 months or 100,000 miles $6580
    120 months or 120,000 miles $7545

AZ Member #
    412335
    My Garage
    Civic, A6, Q7

$4600 ish sounds great. Is that 96 month from initial in service date OR 96 months added on to the initial 4 year from Audi?

Established Member Two Rings
    AZ Member #
    958982

Initial in service. So it’s plus 48 months from factory.

Junior Member Two Rings
    AZ Member #
    565409
    My Garage
    F80 M3, C8 RS6 Avant

Not sure if I got screwed but after a few negotiations at 22k miles for 2021 RS6 I got:
    "So, sticking with the 9 year/80k miles/$250 deductible he made the exception of dropping it down too $6588 for your PLATNIUM coverage." -- this was Audi Protection Plan

Signed up for that with 24 months of payments at 0% interest, which felt great. Hopefully this thread doesn't make me regret :)
    2023 MINI F56 Cooper SE Midnight Black II on Carbon Black
    2021 Audi C8 RS6 Avant Mythos Black on Black/Grey
    2016 BMW F80 M3 Black Sapphire Metallic on Silverstone

Former: 2007 BMW E90 335i Barbera Red on Terra Dakota

AZ Member #
    412335
    My Garage
    Civic, A6, Q7

Thanks for all the constructive comments, guys.

For my use --- roughly 10k per year --- starting with roughly 24K by the end of the fourth year, I'd be very happy with adding 4 years of full coverage for about $100 per month. That is, C8Avant had noted 96 months (from in service date) and 80K miles for $4,625 w/Audi Pure. Assuming that's the platinum (exclusionary) and they'd find no way to bounce my car, that would be a great fit.

**** 96 months or 80,000 miles $4625 ***** Audi Pure Platinum will be my goal.

I'll have the dealer change my oil & plugs (as is seems they were never done at the 2nd year or 3rd year maintenance under Audi care) and, if everything checks out, keep car, and buy warranty. Given that I'm not original owner, I have the paranoid concern Audi would somehow find a way to bounce my car after selling me a warranty... But, then again, just cause I'm paranoid, doesn't mean VW/Audi isn't out there trying to save a buck when they can.

AZ Member #
    101886

Thanks for the info. I got my warranty updated to same price with 6800 for 9 years/80k miles and 250 deductible.

Junior Member One Ring
    AZ Member #
    976810

I went with Audi Pure: 10 years, 100k miles and $250 deductible for $6500 on a 2022 RS7 with 22k miles

Established Member Two Rings
    AZ Member #
    568819

Getting close to needing an extended warranty on my ‘21 RS6. Not sure how much longer I’ll keep it though. What’s the shortest extended warranty you can do with Audi? Anyone gotten pricing for say one year or two years beyond original warranty? Car has approx. 23k miles on it. Thanks

AZ Member #
    412335
    My Garage
    Civic, A6, Q7

Quote Originally Posted by nimprojects View Post
    Getting close to needing an extended warranty on my ‘21 RS6. Not sure how much longer I’ll keep it though. What’s the shortest extended warranty you can do with Audi? Anyone gotten pricing for say one year or two years beyond original warranty? Car has approx. 23k miles on it. Thanks
    Hey Guys,

I had looked for warrany coverage to extend my 2021 RS7 from the end of the factory 4year/48K mile coverage which comes up in November. I Learned Audi would have charged about $4K for 4 year/48K miles based on current mileage (~24K). Fidelity would have charged just over $5K for similar coverage.

That said, the local dealer won't sell to me given that my car is flagged TD1. PO had tuned the car for some period of time. It's not currently tuned and I didn't plan to tune it . But, the car was flagged at my last visit as having been tuned at some point.

Service manager explained AoA would almost certainly deny anything powertrain related given prior tune despite it is not currently tuned and I had no plan to do so. He said Fidelity would likely deny anything on the powertrain as well and suggested I not buy either warranty and recommended more frequent oil changes (5K interval) rather than 10K/yearly changes for the health of the turbos and rings, etc..

Be advised...

Don't tune unless you're good w/o warranty.
    Last edited by JWebb_C7_Comp; 10-30-2024 at 03:06 PM.

Veteran Member Three Rings PassionForAudi's Avatar
    AZ Member #
    378247
    My Garage
    4M.5 SQ7, B8.5 A4 (hey, I keep it clean, though!) and 5th gen’ Ram 3500 Limited Mega Cab (DRW).

Quote Originally Posted by JWebb_C[emoji[emoji[emoji638
    [emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]]_Comp;[emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]]]Hey Guys,

I had looked for warrany coverage to extend my [emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]] RS[emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]] from the end of the factory [emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]year/[emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]]]K mile coverage which comes up in November. I Learned Audi would have charged about $[emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]K for [emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]] year/[emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]]]K miles based on current mileage (~[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]K). Fidelity would have charged just over $[emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]K for similar coverage.

That said, the local dealer won't sell to me given that my car is flagged TD[emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]. PO had tuned the car for some period of time. It's not currently tuned and I didn't plan to tune it . But, the car was flagged at my last visit as having been tuned at some point.

Service manager explained AoA would almost certainly deny anything powertrain related given prior tune despite it is not currently tuned and I had no plan to do so. He said Fidelity would likely deny anything on the powertrain as well and suggested I not buy either warranty and recommended more frequent oil changes ([emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]K interval) rather than [emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]K/yearly changes for the health of the turbos and rings, etc..

Be advised...

Don't tune unless you're good w/o warranty.
    Purchase first and then flash that muuuuuaf’!! My advisory told me that Audi hasn’t requested a check for TD[emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]] when having to go through Audi’s extended!

AZ Member #
    101886

I am tuned to stage 1+ unitronic on my 2021 RS7 and have the TD1 flag but they still didn't refuse to give me the extended warranty from Audi

AZ Member #
    412335
    My Garage
    Civic, A6, Q7

I am tuned to stage 1+ unitronic on my 2021 RS7 and have the TD1 flag but they still didn't refuse to give me the extended warranty from Audi
    Curious indeed. Query whether AoA would deny coverage on powertrain issues -- should they arise -- as my local dealer indicated. Another possibility is that I was given bad/reactionary advise. Perhaps I'll talk with another dealer! I can also put a question into the rep for Fidelity - though more expensive (not by "much").

Veteran Member Three Rings PassionForAudi's Avatar
    AZ Member #
    378247
    My Garage
    4M.5 SQ7, B8.5 A4 (hey, I keep it clean, though!) and 5th gen’ Ram 3500 Limited Mega Cab (DRW).

Quote Originally Posted by JWebb_C[emoji[emoji[emoji638
    [emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]]_Comp;[emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]]]]Curious indeed. Query whether AoA would deny coverage on powertrain issues -- should they arise -- as my local dealer indicated. Another possibility is that I was given bad/reactionary advise. Perhaps I'll talk with another dealer! I can also put a question into the rep for Fidelity - though more expensive (not by "much").
    I’ve personally dealt with Fidelity in the past. They’re horrible and in some cases, when it comes to the timeframe in which you get your car back, you might have to look into a rental out of your own pocket in order to get around!

Bookmarks