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Axis
idéalement re-flash, rsb de RS4 et suspension à ton gout. Les control arm ajustable vont seulement être nécessaire si tu slam évidement.
Unitronic sont local, toujours bien d'encourager le local et c'est dans les OTS tune les plus aggressif tout de suite après JHM. (Je peux te référer un rep)
Veteran Member du Quebec que j'ai jamais vu dans cette section...T'étais en dessous d'une criss de grosse roche lol
for the power difference, I believe unitronic is the smart choice.
If OP goes with an exhaust and test pipe ( please go with a high flow catalytic converter), he better get the stage 2 right away.
- CTS complete turbo back exhaust (less than 1600$ cad, including shipping) wait for discounts.
- GFB diverter valve ( about 140$ cad)
- intake ( optional ) ( from 0$ to 400$ ) I use my nissan maxima intake, so 0$)
- stage 2 unitronic ( about 600$ cad)
don't expect crazy performances.
If you go stage 1, you'll get the stage 2 in your mind all the time, go for stage 2 right away.
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